Potrošač ima pravo reklamacije na kupljeni proizvod putem online prodavnice u roku od dve godine od dana kupovine, a na ovaj postupak se primenjuju one odredbe Zakona o zaštiti potrošača koje se primenjuju i na redovan postupak reklamacije (učinjen na prodajnom mestu).
Troškove dostave reklamiranog artikla snosi kupac/potrošač.
Koraci prilikom reklamacije proizvoda kupljenog putem s.Oliver online prodavnice:
Osnovanost zahteva za reklamaciju utvrđuje trgovac-sOliver doo.
Odgovor na izjavljenu reklamaciju potrošaču će biti poslat u najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije. Rok za rešavanje reklamacije ne može biti duži od 15 dana, od dana podnošenja reklamacije.
U slučaju odbijanja reklamacije, a u skladu sa članom 55. stav 12 Zakona o zaštiti potrošača („Sl.glasnik RS“ br.88/2021) obaveštavamo potrošače o mogućnosti rešavanja potrošačkog spora vansudskim putem, pred nadležnim telom za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova upisanim u Listu tela za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova koju vodi Ministarstvo unutrašnje i spoljne trgovine Republike Srbije.
Spisak nadležnih tela za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova nalaze se na linku https://vansudsko.mtt.gov.rs/adrbodies, a na linku https://vansudsko.must.gov.rs/ možete popuniti predlog za pokretanje postupka i direktno ga uputiti Ministarstvu unutrašnje i spoljne trgovine