Kupovinom u s.Oliver online prodavnici - predajom svoje porudžbine prihvatate sledeće Opšte uslove poslovanja online prodavnice s.Oliver doo Beograd-Zemun (dalje u tekstu s.Oliver/Trgovac).Kupovina preko naše onine prodavnice smatra se kupovinom na daljinu, a ovi Opšti uslovi poslovanja smtraju se ugovorom na daljinu.
S obzirom da se na ovakav vid kupoprodaje primenjuju odredbe Zakona o Zaštiti potrošača ("Službeni glasnik RS", br. 88/2021), ovaj vid prodaje namenjen je isključivo fizičkim licima.
Sve navedene cene u s.Oliver online prodavnici uključuju zakonom propisani PDV. Robu možete, prema Vašoj želji platiti, platnom ili kreditnom karticom ili pouzećem (plaćanjem u trenutku preuzimanja pošiljke).Kod plaćanja pouzećem plaćanje se može izvršiti samo u gotovom novcu, a u slučaju povraćaja novca kod ovog vida plaćanja, isti se vrši uplatom na tekući račun kupca/potrošača.
U slučaju plaćanja platnim ili kreditnim karticama Banca Intesa omogućavamo plaćanje u 6 mesečnih rata.
Dodatne naknade za naše načine plaćanja se ne naplaćuju.
Povraćaj PDV stranim državljanima ne vršimo za robu kupljenu preko online prodavnice.
Zadržavamo pravo promene cene artikala istaknutih u online prodavnici bez prethodne najave.
Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD).Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije. Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu.
Za sve porudžbine čija je vrednost jednaka ili veća od 5.000,00 RSD, isporuka je besplatna.
Cena dostave za pošiljke čija je vrednost ispod 5,000 RSD iznose 350 RSD.
s.Oliver online prodavnica ima pravo da ne prihvati online-narudžbine. Da li će se narudžbina prihvatiti, zavisi o slobodnoj proceni s.Oliver online prodavnice. Ukoliko s.Oliver ne prihvati narudžbinu, to se odmah saopštava naručiocu.
s.Oliver online prodavnica ne prihvata narudžbine kupaca koji nisu punoletni.
Kako biste svoju obavezujuću narudžbinu poslali putem online korpe, potrebni su sledeći koraci: Dodajte artikle koje ste odabrali u virtualnu korpu tako što ćete kliknuti „U korpu”. Korpa se u svakom trenutku može otvoriti i promeniti klikom. Nakon što ste željeni proizvod dodali u korpu, putem zida za kupovinu i klikom na opciju „Idi na kasu” dospećete do opcije „Prijava”, „Registruj se” i „Nastavi bez registracije”.
Nakon što odaberete (1) adresu za račun i dostavu, način slanja, prihvatanje naših Opštih uslova poslovanja i (2) način plaćanja, bićete prosleđeni na (3) web-mesto radi ponovne provere narudžbine. Tamo imate mogućnost da proverite podatke o svojoj narudžbini, da ih promenite ili prekinute narudžbinu (npr. zatvaranjem prozora pregleda).
Kada kliknete opciju „Kupite sada”, uspešno ćete dovršiti svoju narudžbinu.
Kada potrošač obavi kupovinu kod s.Oliver online prodavnice, u poslednjem koraku (check out proces) potrošač klikom na opciju „saglasan sam sa uslovima kupovine i politikom privatnosti“ izjavljuje da je saglasan sa istima i oni postaju sastavni deo Ugovora o kupoprodaji shodno Zakonu o zaštiti potrošača.
Mesto isporuke poručene robe mora se nalaziti na teritoriji Republike Srbije.
Isporuku proizvoda poručenih u našoj online prodavnici vrši kurirska služba CITY EXPRESS, na teritoriji Republike Srbije, radnim danima u periodu od 8 do 17h, na adresu primaoca pošiljke.
Nakon obrade porudžbine, na vašu e-mail adresu stići će obaveštenje o statusu porudžbine.
Trgovac če nastojati da isporuku izvrši u roku od 7 radnih dana, s tim da se rok može produžiti usled vanrednih okolnosti (npr. saobraćajne gužve, zastoj na putevima i dr.), ali svakako ne dužem od zakonom propisanog roka od 30 dana ( shodnu članu 32. Zakona o zaštiti potrošača, kod zaključenja ugovora na daljinu i ugovora koji se zaključuje izvan poslovnih prostorija izvrši isporuku robe).
Kurirska služba je u obavezi da isporuku vrši što efikasnije u skladu sa svojim mogućnostima i poslovnim kapacitetima.
Ako je roba dostavljena sa vidljivim oštećenjima na pakovanju ili sadržaju, kupac to odmah, ne dovodeći u pitanje svoja prava iz garancije za materijalne nedostatke, mora reklamirati kod dostavljača-kurirske službe CITY EXPRESS te odbiti preuzimanje i odmah stupiti u kontakt sa online trgovinom s.Oliver putem Službe za korisnike na telefonski broj +381 11 68 30 800 ili preko e-maila onlineshop@rs.soliver.com kako bi online trgovina s.Oliver mogla zaštiti vaša prava.
Roba do potpunog plaćanja ostaje u vlasništvu s.Olivera.
Shodno odredbama Zakona o zaštiti potrošača ("Službeni glasnik RS", br. 88/2021.) dalje:Zakon, kupovina preko s.Oliver onlajn prodavnice predstavlja prodaju na daljinu, a što dalje znači da Potrošač ima pravo da odustane od kupovine zaključene na ovaj način u roku od 14 dana i to bez navođenja razloga i dodatnih troškova, izuzev onih troškova iz članova 33 i 34 Zakona. Na taj način u slučaju jednostranog raskida ugovora kupac se oslobađa ugovornih obaveza, osim neposrednih troškova povrata robe. U slučaju odustanka od ugovora, potrošač ima pravo na povraćaj novca.
Rok od 14 dana računa se počev od prvog narednog dana od dana kada je proizvod dostavljen kupcu/potrošaču – tj. od kada dospe u državinu potrošača, odnosno trećeg lica koje je odredio potrošač, a koje nije prevoznik.
Napomena: Shodno članu 36. Zakona, Potrošač nema pravo da odustane od ugovora u slučaju isporuke robe koja je podložna pogoršanju kvaliteta ili ima kratak rok trajanja, kao i u slučaju isporuke zapečaćene robe koja se ne može vratiti zbog zaštite zdravlja ili higijenskih razloga i koja je otpečaćena nakon isporuke, te u skladu sa tim odredbe Zakona iz člana 33. i 34. se kod kupovine preko naše onlajn prodavnice ne primenjuje na kupljene proizvode kao što su pidžame, donji veš, čarape, kupaće gaće i kostimi, kao i svi drugi proizvodi koji ne poseduju neoštećeno celofansko pakovanje na ambalaži i koji su otvarani po preuzimanju. Stoga u slučaju da je proizvod otpakovan, pretpostavlja se da je isti korišćen, zbog čega potrošač nema pravo da odustane od ugovora ako je reč o navedenim proizvodima.
Potrošač ostvaruje pravo na odustanak od ugovora izjavom kojom nas na jasan i nedvosmislen način informiše o svojoj odluci da je odustao od Ugovora (npr. pismom poslanim putem pošte ili e-maila). U tu svrhu možete koristiti priloženi primerak Obrasca/Izjave za odustajanje ili sačiniti drugu jasnu izjavu o tome te istu poslati.
Obrazac/izjava za odustanak od ugovora možete pronaći ovde.
Obrazac/izjava o odustanku ugovora proizvodi pravno dejstvo za potrošača od dana kada je poslata trgovcu, a za trgovca od dana kada ga je primio.
Uz robu je potrebno priložiti račun, odnosno drugi dokaz o kupovini.
U slučaju odustanka od ugovora potrošač ima pravo na povraćaj novca. Iznos plaćene robe se kupcu vraća po prijemu proizvoda, i nakon što se utvrdi da je proizvod neoštećen i ispravan.
S.Oliver, kao trgovac može da odloži povraćaj sredstava dok ne dobije robu koja se vraća, ili dok potrošač ne dostavi dokaz da je poslao robu trgovcu u zavisnosti od toga šta nastupa prvo, osim u slučaju kada je trgovac ponudio da sam preuzme robu.
Potrošač je saglasan sa cenom i uslovima isporuke, i prihvata da snosi troškove isporuke u slučaju povraćaja robe, što znači da će potrošaču, u slučaju povraćaja robe, biti vraćen plaćeni iznos za kupljenu robu, bez troškova vraćanja robe. S obzirom da potrošač snosi troškove vraćanja robe, i da je na njemu je izbor kurirske službe, odgovornost za slanje robe i rizik gubitka ili oštećenja pošiljke pada na njegov teret.
Potrošač robu može vratiti i lično dolaskom na prodajno mesto s.Oliver doo u Ušće Shopping center lokal br.1.49, ul.Bulevar Mihajla Pupina br.4, Beograd-Novi Beograd. U tom slučaju prilikom povrata potrošač će pored robe trgovcu dostaviti i račun kao i popunjenu izjavu o odustanku, trgovac će potrošaču izdati potvrdu o prijemu, a povraćaj uplaćenih novčanih sredstava izvršiti u zakonskom roku, uplatom na dinarski tekući račun koji je naznačio u Izjavi o odustanku.
Protekom roka od 14 dana, prestaje pravo potrošača na odustanak od ugovora.
Potrošač ne sme da sa kupljenog artikla iseče ušivene etikete/deklaracije, ili da na drugi način ošteti artikal u suprotnom za takav artikal potrošač nema pravo na odustanak od ugovora u smislu napred navedenih odredbi zakona, a takođe Trgovac ima pravo da uskrati vraćanje plaćenog iznosa.
Potrošač artikal koji vraća mora adekvatno spakovati i obezbediti, što u slučaju vraćanja obuće podrazumeva da originalna kutija artikla ne sme biti zalepljena lepljivom trakom, već je treba dodatno obezbediti dodatnom ambalažom (kutijom, kesom ili sl.) kako se ne bi oštetila u transportu, u suprotnom za takav artikal potrošač nema pravo na odustanak od ugovora u smislu napred navedenih odredbi zakona, a takođe Trgovac ima pravo da uskrati vraćanje plaćenog iznosa.
Podaci koje potrošač unese u Obrazac o odustanku od ugovora zaključenog na daljinu, služe isključivo u svrhe evidentiranja izmena u prometu robe i trgovac ih neće koristiti u druge svrhe. Prikupljanje i eventualno obrađivanje podataka iz lične karte vrši se isključivo u svrhu mogućeg povrata kupljene robe.
U slučaju odustanka od ugovora potrošač ima pravo na povraćaj novca. Iznos plaćene robe kupcu se vraća po prijemu proizvoda koji vraća zbog odustanka od ugovora, pod uslovom da se utvrdi da je proizvod neoštećen, tj. ispravan.
Trgovac je dužan da potrošaču bez odlaganja vrati iznos koji je potrošač platio po osnovu ugovora, a najkasnije u roku od 14 dana od dana prijema izjave o odustanku, odnosno od prijema proizvoda koji potrošač vraća zbog odustanka od ugovora.
Troškove vraćanja robe snosi kupac, osim u slučajevima kada je kupac dobio neispravan ili pogrešan artikal.
Procedura za povraćaj sredstava
Da bi se izvršio povraćaj novčanih sredstava potrebni su nam sledeći podaci:
Tražene podatke možete nam dostaviti popunjavanjem Obrasca/Izjave za odustanak od ugovora (kliknite na link).
U slučaju kada je plaćanje izvršeno pouzećem, povraćaj sredstava se vrši uplatom na dinarski tekući račun koji je potrošač naveo u Obrascu/Izjavi o odustanku, a u slučaju kada je plaćanje izvršeno platnom karticom povraćaj sredstava se vrši uplatom na račun sa kog je izvršeno plaćanje.
Povraćaj novčanih sredstava se ne može zahtevati odlaskom u neki od maloprodajnih objekata s.Oliver-a.
Ukoliko iz nekog razloga ne možete poslati zahtev za povraćaj novčanih sredstava na napred navedeni način, možete nas kontaktirati preko telefona +381 11 68 30 800.
Potrošač ima pravo reklamacije na kupljeni proizvod putem online prodavnice u roku od dve godine od dana kupovine, a na ovaj postupak se primenjuju one odredbe Zakona o zaštiti potrošača koje se primenjuju i na redovan postupak reklamacije (učinjen na prodajnom mestu).
Troškove dostave reklamiranog artikla snosi kupac/potrošač.
Koraci prilikom reklamacije proizvoda kupljenog putem s.Oliver online prodavnice:
Osnovanost zahteva za reklamaciju utvrđuje trgovac-sOliver doo.
Odgovor na izjavljenu reklamaciju potrošaču će biti poslat u najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije. Rok za rešavanje reklamacije ne može biti duži od 15 dana, od dana podnošenja reklamacije.
U slučaju odbijanja reklamacije, a u skladu sa članom 55. stav 12 Zakona o zaštiti potrošača („Sl.glasnik RS“ br.88/2021) obaveštavamo potrošače o mogućnosti rešavanja potrošačkog spora vansudskim putem, pred nadležnim telom za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova upisanim u Listu tela za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova koju vodi Ministarstvo unutrašnje i spoljne trgovine Republike Srbije.
Spisak nadležnih tela za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova nalaze se na linku: https://vansudsko.mtt.gov.rs/adrbodies, a na linku https://vansudsko.must.gov.rs/ možete popuniti predlog za pokretanje postupka i direktno ga uputiti Ministarstvu unutrašnje i spoljne trgovine
U ime S.OLIVER D.O.O. BEOGRAD obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/ korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni S.OLIVER D.O.O. BEOGRAD (i poslovni partneri) odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.
Sa svim ličnim podacima se uvek postupa poverljivo.
Lični podaci prikupljeni od Vas obrađuju se, koriste i čuvaju u svrhu obrade i izvršenja Vaše narudžbine. Ako je potrebno, Vaši će se podaci proslediti i povezanim društvima i/ili našim partnerima za usluge te će ih oni obrađivati i koristiti za obradu narudžbine.
Odgovornost za obradu podataka o ličnosti u svojstvu rukovaoca snosi:
U slučaju bilo kakvih pitanja ili zahteva u vezi postupanja ili zaštite Vaših ličnih podataka, možete nam se obratiti na e-mail adresu: zastitapodataka@rs.soliver.com
Da bismo izvršili prodaju, odnosno uspešno obradili vašu porudžbinu potrebni su nam vaši lični - osnovni podaci.
Podaci koje korisnik ostavlja prilikom kupovine na našoj online prodavnice su sledeći:
Ostavljeni podaci su tajni i neće se koristiti u bilo koje druge svrhe, niti će biti dostupni trećim licima.
Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije.
Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, Banca Intesa ad Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.
Trgovac odgovara potrošaču za materijalne nedostatke kupljene robe u skladu sa zakonskim propisima. Prava koja proizlaze iz materijalnog nedostatka ističu dve godine nakon isporuke robe.
Sadržaj ove internet stranice, uključujući i tekstove, grafike, fotografije, ilustracije, slike, videozapise, zvukove i softver zaštićen je autorskim pravima. Preuzimanje ili korišćenje dopušteni su samo za privatnu upotrebu. Zabranjeno je dalje objavljivanje, prosleđivanje, reprodukcija ili drugačije korišćenje slika. Sve oznake žiga-marke koje se koriste na internet stranici s.Olivera su – ako nije drugačije navedeno – naše oznake marke. One se ne smeju koristiti bez našeg prethodnog pisanog odobrenja.
s.Oliver zadržava pravo da može u svako vreme, bez prethodne najave promeni opšte uslove poslovanja online prodavnice.
Ako pojedinačne odredbe ovih Opštih uslova poslovanja nisu pravno valjane ili su neprimenjive, ostale odredbe ostaju nepromenjene. Umesto nevaljane ili neprimenjive odredbe primjenjuju se odgovarajuće zakonske odredbe.
Primjenjuje se pravo Republike Srbije.